Referenser

Sedan tidigt 70-tal har vi haft förmånen att jobba med några av Sveriges, och Europas, främsta varumärken. Vi är på plats för att stärka motivation, öka tempo i säljprocessen och bidra till en mer effektiv och produktiv arbetsdag. Våra motivationsprogram och belöningsprogram riktar sig till intern personal, återförsäljare, partners och slutkunder.
Vårt uppdrag är att hitta rätt verktyg för att motivera och inspirera människor, med det självklara slutmålet att öka vår uppdragsgivares resultat.

Stärkt motivation leder till bättre resultat

Allt som kan mätas kan belönas! Genom att mäta och belöna allt från försäljning, kunskap och utbildning till marknadsaktiviteter, varumärkesvård och återköp, har vi via välplanerade motivations- och lojalitetsprogram, lyckats öka våra kunders resultat.
Varje uppdrag skräddarsys utifrån vår kunds olika utmaningar, demografi och budget. Varje uppdrag är unikt, men ändå alltid med en sak gemensamt: Att väcka engagemang, motivation och bygga lojalitet.

Läs mer

Varumärkesvård – Kvalitativt kundbemötande och goda relationer
Det finns flera skäl till att jobba aktivt på kvalitet i det viktiga mötet med kunden, att skapa och vårda relationer.
Idag sprids budskap och åsikter snabbare än en gris blinkar. Både det goda och det dåliga når ut snabbt, brett och enkelt via sociala medier. Ett gott resultat vid den senaste NKI-rapporten kan mycket snabbt raseras pga ett slarvfel. Långtifrån alla inlägg som görs är väl genomtänkta. De allra flesta görs i affekt och blir sällan angenäm läsning.
Vi ska också komma ihåg att konkurrensen hårdnar via den snabbt växande näthandeln. Du klickar enkelt, ofta fraktfritt, hem allt från billigare konsumtionsartiklar till de dyra kapitalvarorna. Det är mycket enklare för kunden att söka och hitta information idag samt göra egna prisjämförelser. Detta köpbeteende är ännu en konkurrent på marknaden och en mycket god anledning till att vårda den viktiga och goda kundrelationen!
Genom att kontinuerligt mäta och belöna kundbemötande, produktkunskap och uppföljning lämnar vi inte detta viktiga ämne åt slumpen. Här jobbar vi aktivt genom att väva in NKI som ett viktigt mätområde i våra belöningsprogram.
Där människor påverkar resultatet kan vi påverka människor

Referenser